Znacie #smörgåstårta ?

Oto Mój pierwszy wpis, a pewnie większości z Was, czytelników wydaje się, iż skoro przyjęłam pseudonim Mellfashion, to powinnam zajmować się stricte modą i nowymi nowinkami z tej branży.

Smörgåstårta - Szwedzki tort kanapkowy
Wprawdzie zdjęcie zostało zrobione rok temu, to jednak nie mogłam powstrzymać się od podzielenia się nim z Wami. Jestem miłośniczką Szwecji i całej Skandynawii, ale jak dotąd Norwegia, Dania czekają na Moje przybycie.
W ubiegłym roku, w czasie pobytu u rodziny, zostałam poczęstowana niezwykłym specjałem, a konkretnie Smörgåstårta, co należałoby określić jako szwedzki tort kanapkowy.
Potrawa ta, odkąd pamiętam, góruje na szwedzkich stołach nie tylko w czasie małych rodzinnych przyjęć, ale także w czasie większych okazji do świętowania. Wydawałoby się, że to zwykły tort zrobiony z małych kanapek tostowych, a jednak jego końcowy efekt wygląda wspaniale, a to tego równie wspaniale smakuje, co zresztą widać na powyższym zdjęciu.
Jeśli będziecie zwiedzać Moją ulubioną Szwecję to koniecznie spróbujcie ten przysmak, albo spróbujcie go zrobić sami w swoich domach.

#smörgåstårta #Szwecja



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacyjny look. Co myślicie o zwiewnej sukience?

Elegancka stylizacja w letnich barwach

Czas letnich wyprzedaży!